Дата

Място

Ню Харайзънс България

Свободни места

6 места

4 признака, че Вашата организация има нужда от ITIL®:

  • Искате ли да подобрите комуникацията между ИТ отдела и бизнес потребителите във вашата организация?
  • Имате ли нужда от по-модерен и добре организиран ИТ отдел, доставящ измерими и лесно разбираеми резултати?
  • Предстои ли ви внедряване на нова услуга, базирана на софтуерен или хардуерен продукт?
  • Имате ли нужда от качествени ИТ услуги, които се актуализират често, за да следват развитието на пазара?

Ако отговорът на един по-горните въпроси е "Да", то ITIL® е точното решение за Вашата организация.

Какво е ITIL®?

ITIL® е универсална основа за създаване и управление на ИТ услуги, превърнала се в задължителен стандарт на работа за редица компании по света. ITIL® обхваща практиките, дейностите, структурите и отговорностите в целия цикъл на предоставяне на ИТ услуги.

Тъй като представлява "рамка", ITIL® може да бъде адаптиран според индустрията, размера, структурата и изискванията на всяка организация. ITIL® може да бъде приложен за целия жизнен цикъл на проекта или само за конкретни процеси, за да превърне ИТ звеното в стратегически партньор на бизнеса.

ITIL®

За кого е курсът? / ITIL® Foundation

Целта на ITIL® е да направи успешна комуникацията между бизнеса и ИТ специалистите така, че ИТ услугите да носят необходимата стойност, без тя да превишава направените инвестиции и оперативни разходи по поддръжката им.

Ето защо курс ITIL® Foundation ще бъде полезен за специалисти от всички нива в организационната йерархия. Фокусът е към представители на ИТ отделите, бизнес мениджмънт, финанси и управление на проекти. Курсът подготвя и за успешното полагане на сертификационния изпит ITIL® Foundation 2011 Edition.

Научете повече за ползите от ITIL® за Вас и Вашата организация:

Програмата / по дни

Introduction/Housekeeping
Introduction to key ITIL® concepts
IT as a Service
Introduction to processes and process management
The Service Lifecycle approach

Purpose, goal, objectives & Scope
Value Creation through Services
Assets – Resources and Capabilities
Service Strategy – Main activities
Service Strategy processes
Service Portfolio management
Demand management
Financial management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Design processes
The 4 P’s
Service Design aspects
Service Catalog Management
Service Level Management
Capacity Management
Availability Management
IT Service Continuity Management
Service Portfolio
Information Security Management
Supplier management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Transition value to the business
Technology and architecture in Service Transition
Service Transition Processes
Change Management
The 7 R’s of Change Management
Service Asset and Configuration Management
Release and Deployment Management
Knowledge Management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Operation definitions
The Service Desk
Technical Management
Application Management
IT Operations Management
Service Operations Processes
Event Management
Request Fulfillment
Problem Management
Access Management

Purpose, goal, objectives & Scope
Models and Processes
The Deming Cycle
Measurement and metrics
Continual Service Improvement activities
Risk management
Continual Service Improvement interfaces
Interface with Service Level Management

Sample Exams
Feedback
Recap

Запазете вашето място сега! / запазете датите

Курс ITIL® Foundation
Early bird

550
495

Цените са без ДДС.

Регистрирайте се! / местата са ограничени

Адрес

Ню Харайзънс България
бул. Драган Цанков 36
Интерпред, Блок А, етаж 6
София, 1040
+359 2 4210040

office@newhorizons.bg

Упътване

Защо да изберете Ню Харайзънс?

  • 36 години глобално присъствие и know-how
  • Над 26 000 обучени курсисти в България от 2002 г.
  • 98% от нашите клиенти биха препоръчали обученията ни
  • Най-добър eвропейски център в глобалната мрежа на Ню Харайзънс за 2015, 2014 и 2012 г.
  • Водещ център за IT обучения в България сп. Computerworld „ИКТ Топ 100“ за 2014, 2013, 2012, 2011 и 2008 г.
  • Акредитиран доставчик на ITIL® обучения за България

Контакти / пишете ни

Loading...
Loading...