Дата

Място

Ню Харайзънс България

Свободни места

8 места

Лектор

д-р Пламен Иванов

4 признака, че Вашата организация има нужда от ITIL®:

  • Искате ли да подобрите комуникацията между ИТ отдела и бизнес потребителите във вашата организация?
  • Имате ли нужда от по-модерен и добре организиран ИТ отдел, доставящ измерими и лесно разбираеми резултати?
  • Предстои ли ви внедряване на нова услуга, базирана на софтуерен или хардуерен продукт?
  • Имате ли нужда от качествени ИТ услуги, които се актуализират често, за да следват развитието на пазара?

Ако отговорът на един по-горните въпроси е "Да", то ITIL® е точното решение за Вашата организация.

Какво е ITIL®?

ITIL® е универсална основа за създаване и управление на ИТ услуги, превърнала се в задължителен стандарт на работа за редица компании по света. ITIL® обхваща практиките, дейностите, структурите и отговорностите в целия цикъл на предоставяне на ИТ услуги.

Тъй като представлява "рамка", ITIL® може да бъде адаптиран според индустрията, размера, структурата и изискванията на всяка организация. ITIL® може да бъде приложен за целия жизнен цикъл на проекта или само за конкретни процеси, за да превърне ИТ звеното в стратегически партньор на бизнеса.

ITIL®

За кого е курсът? / ITIL® Foundation

Целта на ITIL® е да направи успешна комуникацията между бизнеса и ИТ специалистите така, че ИТ услугите да носят необходимата стойност, без тя да превишава направените инвестиции и оперативни разходи по поддръжката им.

Ето защо курс ITIL® Foundation ще бъде полезен за специалисти от всички нива в организационната йерархия. Фокусът е към представители на ИТ отделите, бизнес мениджмънт, финанси и управление на проекти. Курсът подготвя и за успешното полагане на сертификационния изпит ITIL® Foundation 2011 Edition.

Научете повече за ползите от ITIL® за Вас и Вашата организация:

Програмата / по дни

Introduction/Housekeeping
Introduction to key ITIL® concepts
IT as a Service
Introduction to processes and process management
The Service Lifecycle approach

Purpose, goal, objectives & Scope
Value Creation through Services
Assets – Resources and Capabilities
Service Strategy – Main activities
Service Strategy processes
Service Portfolio management
Demand management
Financial management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Design processes
The 4 P’s
Service Design aspects
Service Catalog Management
Service Level Management
Capacity Management
Availability Management
IT Service Continuity Management
Service Portfolio
Information Security Management
Supplier management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Transition value to the business
Technology and architecture in Service Transition
Service Transition Processes
Change Management
The 7 R’s of Change Management
Service Asset and Configuration Management
Release and Deployment Management
Knowledge Management

Purpose, goal, objectives & Scope
Service Operation definitions
The Service Desk
Technical Management
Application Management
IT Operations Management
Service Operations Processes
Event Management
Request Fulfillment
Problem Management
Access Management

Purpose, goal, objectives & Scope
Models and Processes
The Deming Cycle
Measurement and metrics
Continual Service Improvement activities
Risk management
Continual Service Improvement interfaces
Interface with Service Level Management

Sample Exams
Feedback
Recap

Лектор / учете от най-добрите

д-р Пламен Иванов

д-р Пламен Иванов

ITIL® Expert

Пламен е специалист по управление на ИТ услуги, предприемач, иноватор и преподавател, който обича природата, науката и предизвикателствата. Най-голямата страст на Пламен е разработването, подкрепата и управлението на иновациите. Това доведе до 4 международно публикувани патента в областта на ИТ услугите.

Пламен е сертифициран ITIL® v3 Expert. Има повече от 15 години опит в ИТ индустрията, като е доставял проекти за организации като Vodafone Холандия, Telekom Austria Group, българското правителство, E.ON AG, T-Systems и equensWorldline. Притежава докторска степен в областта на компютърните науки от Техническия университет в София и магистърска степен по специалност "Бизнес мениджмънт, технологии и иновации" от Университета в Шефилд.

Има множество награди и признания, включително и грамота на президента на Република България "Джон Атанасов" за 2014 г.

Запазете вашето място сега! / запазете датите

Курс ITIL® Foundation
Early bird

550
495

Цените са без ДДС.

Регистрирайте се! / местата са ограничени

Адрес

Ню Харайзънс България
бул. Драган Цанков 36
Интерпред, Блок А, етаж 6
София, 1040
+359 2 4210040

office@newhorizons.bg

Упътване

Защо да изберете Ню Харайзънс?

  • 36 години глобално присъствие и know-how
  • Над 26 000 обучени курсисти в България от 2002 г.
  • 98% от нашите клиенти биха препоръчали обученията ни
  • Най-добър eвропейски център в глобалната мрежа на Ню Харайзънс за 2015, 2014 и 2012 г.
  • Водещ център за IT обучения в България сп. Computerworld „ИКТ Топ 100“ за 2014, 2013, 2012, 2011 и 2008 г.
  • Акредитиран доставчик на ITIL® обучения за България

Имате други въпроси? / пишете ни

Loading...
Loading...