Дати

Място

Ню Харайзънс България

Лектор

д-р Пламен Иванов

4 признака, че Вашата организация има нужда от ITIL®:

  • Искате ли да подобрите комуникацията между ИТ отдела и бизнес потребителите във вашата организация?
  • Имате ли нужда от по-модерен и добре организиран ИТ отдел, доставящ измерими и лесно разбираеми резултати?
  • Предстои ли ви внедряване на нова услуга, базирана на софтуерен или хардуерен продукт?
  • Имате ли нужда от качествени ИТ услуги, които се актуализират често, за да следват развитието на пазара?

Ако отговорът на един по-горните въпроси е "Да", то ITIL® е точното решение за Вашата организация.

Какво е ITIL®?

ITIL® е универсална основа за създаване и управление на ИТ услуги, превърнала се в задължителен стандарт на работа за редица компании по света. ITIL® обхваща практиките, дейностите, структурите и отговорностите в целия цикъл на предоставяне на ИТ услуги.

Тъй като представлява "рамка", ITIL® може да бъде адаптиран според индустрията, размера, структурата и изискванията на всяка организация. ITIL® може да бъде приложен за целия жизнен цикъл на проекта или само за конкретни процеси, за да превърне ИТ звеното в стратегически партньор на бизнеса.

ITIL®

За кого е курсът? / ITIL® 4 Foundation

Целта на ITIL® е да направи успешна комуникацията между бизнеса и ИТ специалистите така, че ИТ услугите да носят необходимата стойност, без тя да превишава направените инвестиции и оперативни разходи по поддръжката им.

Ето защо курс ITIL® 4 Foundation ще бъде полезен за специалисти от всички нива в организационната йерархия. Фокусът е към представители на ИТ отделите, бизнес мениджмънт, финанси и управление на проекти. Курсът подготвя и за успешното полагане на сертификационния изпит ITIL® 4 Foundation 2011 Edition.

Научете повече за ползите от ITIL® за Вас и Вашата организация:

Програмата / по дни

Продължителност: 3 дни / 24 уч. часа
Часове на провеждане: 09:00 – 16:30
Език на провеждане: български

  • 1. ITIL® 4 Overview
  • 2. Key Concepts of ITIL®
  • 3. The Four Dimensions of Service Management
  • 4. The ITIL® Service Value System (SVS)
  • 5. The ITIL® Guiding Principles
  • 6. Governance
  • 7. The Service Value Chain
  • 8. Continual Improvement
  • 9. Key ITIL® Practices
  • 10. Other ITIL® Practices

Лектор / учете от най-добрите

д-р Пламен Иванов

д-р Пламен Иванов

ITIL® експерт

Пламен е специалист по управление на ИТ услуги, предприемач, иноватор и преподавател, който обича природата, науката и предизвикателствата. Най-голямата страст на Пламен е разработването, подкрепата и управлението на иновациите. Това доведе до 4 международно публикувани патента в областта на ИТ услугите.

Пламен е сертифициран ITIL® v4 експерт. Има повече от 15 години опит в ИТ индустрията, като е доставял проекти за организации като Vodafone Холандия, Telekom Austria Group, българското правителство, E.ON AG, T-Systems и equensWorldline. Притежава докторска степен в областта на компютърните науки от Техническия университет в София и магистърска степен по специалност "Бизнес мениджмънт, технологии и иновации" от Университета в Шефилд.

Има множество награди и признания, включително и грамота на президента на Република България "Джон Атанасов" за 2014 г.

Препоръки / какво казват нашите курсисти?

Запазете вашето място сега! / запазете датите

Курс ITIL® 4 Foundation
Early bird

550
495

Цените са без ДДС.

Регистрирайте се! / местата са ограничени

Защо да изберете Ню Харайзънс?

  • 37 години глобално присъствие и know-how
  • Над 30 000 обучени курсисти в България от 2002 г.
  • 98% от нашите клиенти биха препоръчали обученията ни
  • Най-добър eвропейски център в глобалната мрежа на Ню Харайзънс за 2018, 2015, 2014 и 2012 г.
  • Център №1 за IT обучения в България според класацията Computerworld "ИКТ Топ 100" за 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 и 2008 г.
  • Акредитиран доставчик на ITIL® обучения за България

Адрес

Ню Харайзънс България
бул. Драган Цанков 36
Интерпред, Блок А, етаж 6
София, 1040
+359 2 421 0040

office@newhorizons.bg

Упътване

Имате други въпроси? / пишете ни