Д-р Пламен Иванов

ITIL® v4 експерт

Д-р Пламен Иванов Свържете се с нас

Пламен е специалист по управление на ИТ услуги, предприемач, иноватор и преподавател, който обича природата, науката и предизвикателствата. Най-голямата страст на Пламен е разработването, подкрепата и управлението на иновациите. Това доведе до 4 международно публикувани патента в областта на ИТ услугите.

Пламен е сертифициран ITIL® v4 експерт. Има опит в ИТ индустрията от 2008 година, като е доставял проекти за организации като Vodafone Холандия, Telekom Austria Group, българското правителство, E.ON AG, T-Systems и equensWorldline. Притежава докторска степен в областта на компютърните науки от Техническия университет в София и магистърска степен по специалност "Бизнес мениджмънт, технологии и иновации" от Университета в Шефилд.

Има множество награди и признания, включително и грамота на президента на Република България "Джон Атанасов" за 2014 г.

Оценки на курсистите (2018-2019)

Оценки на курсистите (2018-2019) за д-р Пламен Иванов

Какво казват курсистите ни за него

„Отлично представя сухата теория по интересен и обогатен с примери начин.“

„Най-полезни за мен в курса бяха упражненията. Инструкторът ни запозна с материала много подробно, като това беше поднесено по интересен и приятен за нас начин. Това според мен помогна за по-бързото усвояване на материала.“
Developer, Noser Bulgaria

„Най-полезно в обучението за мен беше запознаването с основните термини в ITIL и логиката на управление на IT услугите. Пламен Иванов проведе курса интересно и логически свързано, въпреки сухия материал.“
Ръководител ИТ Програмен офис и контрол, Софийска вода АД

Сертификати

  • ServiceNow Certified Administrator
  • Deutsch als Fremdsprache, Stufe: A1.2
  • Business English Level 8
  • HP Service Manager 9.x Software
  • BPM (Business Process Management)
  • Management skills
  • Finance Management
  • Finance Management in IT
  • Process-based implementation of Information Systems

Обучения

  • ITIL® Service Foundation
  • ITIL® Service Operation
  • ITIL® Service Transition
  • ITIL® Service Design
  • ITIL® Service Strategy
  • ITIL® Continual Service Improvement
  • ITIL® Managing Across the Lifecycle